Konkurs poświąteczny - wyniki !!!

Witajcie ! Pewnie znajdzie się kilka osób, które niecierpliwie czekają na ogłoszenie wyników konkursu poświątecznego. Dzisiaj, po długim namyśle, postanowiłam je ogłosić.




Wybór jak zwykle nie był łatwy - gdybym tylko mogła nagrodziłabym wszystkich ! Kilka osób przysłało po kilka zgłoszeń, inni po jednym a przecież każde wartościowe - dania smakowite i przeważnie bardzo ładne. Postanowiłam wyróżnić wpisy, w których była albo ciekawa opowieść związana z potrawą albo coś czego wcześniej nie wiedziałam. Mam nadzieję, że zwycięzcy będą zadowoleni a tym, którzy tym razem nie wygrali życzę powodzenia w innych konkursach. Wybaczcie, ale nagrody tylko dwie a zgłoszeń 50 !


Zatem ogłaszam, że w konkursie poświątecznym nagrody dostaną : 

1 ) rozdrabniacz - Marzena Dubiel za wspaniałą opowieść jak z Babcią Bronią piekła Bułkę bryfton

2) zestaw przypraw - Edyta Kondrat za Łupcie, o których usłyszałam po raz pierwszy w życiu

Gratuluję i serdecznie dziękuję za udział wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział w konkursie. Już niedługo znowu jakiś wymyślę i liczę na Was !

Lauratki proszę o jak najszybsze przysłanie danych teleadresowych -
piszcie na adres izakulinska@o2.pl
Czekam 7 dni roboczych.

Pozdrawiam !!!

Pyza

7 komentarzy:

  1. "Postanowiłam wyróżnić wpisy, w których była albo ciekawa opowieść związana z potrawą albo coś czego wcześniej nie wiedziałam."

    Szkoda zatem, że tak a nie inaczej nazwałaś konkurs, Zwycięskie prace nijak maja się do Bożego Narodzenia. Gdzie dekor gdzie klimat. Mogły być zrobione nawet w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania, widać, że nie czytałaś wpisów konkursowych - oba wyróżnione są bardzo związane ze świętami. Zdjęcie jest dodatkiem a stylizacja świąteczna to nie wszystko. Chciałabym nagrodzić wszystkich bo wszystkie wpisy były wspaniałe, ale zdecydowałam tak a nie inaczej.

      Usuń
  2. Iza bardzo dziekuje za super konkurs! :) Nagrodzonym gratuluje zwalszcza Mamie Marzyni za tak superowa opowiesc!!! :)))) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Oj, jak mi miło, i Babcia Bronia się ucieszy, że o naszej bułce brytfon ktoś może przeczyta :-)
    2. (wersja w gwarze pogórzańskiej): No wicie kumy, jagżem sie ścieszyła, bo o naszy bułce bedo ludzie godać!
    Pozdrawiam - Marzynia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i gorące pozdrowienia Babci bardzo proszę ode mnie przekazać !

      Usuń
    2. mamamarzynia, czekam na dane teleadresowe od Ciebie !

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger