Pasta jajeczna bursztynowa

Pasta jajeczna na świeżym, domowym chlebie to jedno z moich ulubionych śniadań. W ogóle lubię jajka i jem je często, może nawet za często, ale co tam! Przecież nigdy nie słyszałam żeby ktoś umarł z powodu przejedzenia się jajami. 

Pasta jajeczna jest łatwa i szybka do przygotowania. Najbardziej lubię taką klasyczną, tylko z dodatkiem szczypiorku. Ale można ją przyrządzać z różnymi dodatkami - z żółtym serem, twarogiem, z pomidorami czy rybą. Będzie pyszna jeśli doprawicie ją swoimi ulubionymi ziołami. Do tego świeże bułeczki albo dobry, domowy razowy chleb i jest pysznie!

pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb


Pasta z jajek i sera Bursztyn

czas przygotowania: 20 minut
składniki: 
  • 4 jajka kurze
  • 100 g sera żółtego Bursztyn, 3-miesięcznego
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego 
  • 1 łyżka dobrego ketchupu pomidorowego 
  • do smaku - sól, papryka mielona słodka, sos tabasco original

pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb
pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb


Jak zrobić pastę z jajek i sera żółtego?

Jajka umyłam. Ugotowałam na twardo, ostudziłam w zimnej wodzie a następnie obrałam ze skorupek. Starłam na tarce jarzynowej o średnich oczkach na małe wiórki. Tak samo starłam ser Bursztyn.

Do startych składników dodałam majonez, jogurt i ketchup, wymieszałam dokładnie. Pastę doprawiłam solą, papryką oraz ostrym sosem tabasco. Podałam z żytnim chlebem.

Sami widzicie jak to szybko i łatwo się robi i jakie teraz mam pyszne śniadanie! 

pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb ,

2 komentarze:

  1. Do kanapek - jak najbardziej! tak rzadko ostatnio robię domowe pasty do chleba..

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Bursztyn, pasta musi smakować rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger