Czy wiesz, że jedzenie może Ci szkodzić ?


Od jakiegoś czasu coraz więcej mówi się o tym, że gluten szkodzi a jedzenie zwykłego pieczywa wzbudza ogromnie dużo kontrowersji. Tak samo rzecz ma się z białym cukrem i białą mąką – a jak jest naprawdę? Przecież to produkty, które z dziada, pradziada były zawsze stosowane w polskiej kuchni !  Przyznam, że ja ostrożnie podchodzę do takich, nawet naukowych, stwierdzeń bo z natury jestem niedowiarkiem...

  Ale kiedy zaczęłam czytam to zaczęłam się też zastanawiać i drążyć temat ...



Jaka jest możliwość, że szkodzą nam naprawdę?

Nie chcąc popadać w paranoję, czytałam coraz więcej o tych zagadnieniach i trafiłam na poradniki, które dały mi jasne odpowiedzi i możliwość własnej decyzji – czy chcę nadal stosować te produkty w kuchni czy też nie. Dzięki tym poradnikom wiem, na czym stoję - jeśli używam białej mąki to wiem, z czym ją zmieszać, aby była wartościowa dla zdrowia. Te poradniki to również odpowiedzi na wiele pytań dotyczących substancji słodzących, które są szeroko dostępne na rynku. 

Ja nie namawiam do natychmiastowych rewolucji, ale to po prostu trzeba przeczytać !

Sama musiałabym poświęcić sporo czasu na zgromadzenie takiej wiedzy, a dostałam ją w pigułce wraz z bonusami. Jasno, prosto i na temat.


Jeśli również zastanawialiście się nad tymi produktami – czy stosować je czy nie, jeśli Wasza dieta powinna ograniczać gluten lub biały cukier, to polecam Wam te poradniki.

Napisane w przystępnej formie, zawierają cenną wiedzę i dodatkowo dają sporo wskazówek, rad i podpowiedzi dotyczących odżywiania. Znajdziecie w nich również popularne przepisy nigdzie niepublikowane, a których jakość potwierdzają setki osób w postaci pozostawionych komentarzy.

Jeśli zainteresują Cie te poradniki i zdecydujesz się na ich zakup, w tytule przelewu wpisz proszę koniecznie nazwę mojego bloga/mojego fanpage/moje imię i nazwisko - ponieważ naprawdę serdecznie je polecam.
To, co znajdziesz w tych poradnikach może stanowić fantastyczny początek drogi do zdrowia i szczęścia, jak również uzbroi Cię w wiedzę, potrzebną do świadomego odżywiania.

Serdecznie zapraszam

Iza Kulińska "SmacznaPyza"

1 komentarz:

  1. Pani Izo,wszystkie te poradniki pewnie są dobre i pożyteczne ale niestety nie ma w nich tego czego ja potrzebuję.Najczęściej autorzy podchodzą do proponowania rad w oparciu o jedną chorobę np.cukrzycę.A co jeśli ma się ich kilka i to wzajemnie się wykluczających? takiego poradnika nie spotkałam,chyba za trudne wyzwanie dla mądrali -autorów.No bo jak pogodzić:cukrzycę,diet trzustkową (po ostrym zapaleniu trzustki),dnę moczanową,dietę sercową ,ostre zgagi,rak.Myślę że aby pogodzić to wszystko to dopiero jest wyzwanie.Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger