Sylwester z Pyzą

Przypominam, że w zakładce Sylwester i imprezy znajdziecie garść prostych przepisów na pasty do kanapek, koreczki, sałatki, przekąski i różności jakie można podać na domowej imprezie, na przykład sylwestrowej prywatce. 

Mam nadzieję, że coś Wam się spodoba a może zainspiruje do stworzenia swojego imprezowego menu.
                                                                                                                                         
Zapraszam na Sylwester z Pyzą !

http://smacznapyza.blogspot.com/p/przekaski-imprezowe.html

1 komentarz:

  1. Wspaniałe, sprawdzone przepisy.
    Korzystałam w zeszłym roku ;) ziemniaczki nadziewane pyszne, kiełbaski w cieście francuskim z sezamem jeszcze pyszniejsze :) w tym roku też coś ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger