Poszłam na grzyby i będę jak wrócę :) ale zostawiam coś !

Kochani, najwyższy czas na dłuższy odpoczynek i urlop. Spędzę go w miejscu gdzie nie mam dostępu do neta więc komputer też odpocznie. Mam nadzieję na łaskawość pogody a co za tym idzie udane grzybobrania i małe wycieczki po okolicy. Wieczorami nadrobię zaległości w lekturach. Będę cieszyć się ciszą w pięknych okolicznościach przyrody i tęsknić za Wami  - mam cichą nadzieję, że Wy za mną też, chociaż odrobinę :)

Wrócę zanim się obejrzycie bo jestem jak niespłacony weksel - zawsze wracam. Bądźcie grzeczni i pamiętajcie o mnie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)


Wasza Pyza






Jednak zdradzę Wam jeszcze coś. Otóż pod koniec września ruszy konkurs, tutaj na blogu, w którym do wygrania będą płyty DVD z programami Jamiego Olivera - mam do rozdania 2 zestawy, jeden składa się z trzech a drugi z dwóch płyt. Mam nadzieję, że zechcecie wziąć udział w zabawie :)

 A żeby Wam się nie nudziło jak mnie nie będzie to podpowiem, że w ramach konkursu trzeba będzie przyrządzić jakieś danie z grzybami leśnymi - dowolnymi, ale tymi dziko rosnącymi więc wykluczamy sklepowe pieczarki, boczniaki czy shitake bo to by było za łatwe. Grzyby mogą być świeże i takie będę faworyzować, ale jeśli ktoś nie ma to niech użyje suszonych czy marynowanych a ja jakoś to przeżyję :) Poproszę Was też o zdjęcie dania wraz z krótkim opisem - nazwa i z czego się owa potrawa składa. Na zdjęciu MUSI być też karteczka z ręcznie napisanym tekstem "Grzyby z Pyzą" co mam nadzieję zapobiegnie dodawaniu zdjęć zrobionych wcześniej, przed konkursem. Napis nie może być dodany w programie graficznym. Na razie, jeśli chcecie, możecie sobie coś przygotowywać a o przesłanie zdjęć poproszę po oficjalnym ogłoszeniu konkursu :)

No to lecę się doleśniać i życzcie mi wszystkiego zagrzybionego :D


21 komentarzy:

  1. Udanego grzybobrania życzę. Super z tym konkursem się wstrzeliłaś bo aura sprzyja i mamy w planach w sobotę wyruszyć na poszukiwania borowików, podgrzybków czy innych grzybków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem! szału nie było, ale miałam co robić i trochę grzybów przetworzonych przywiozłam :)

      Usuń
  2. Pyzuś życzę miłego wypoczynku i owocnych zbiorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam. od razu weksel, co się źle kojarzy ;) Jesteś jak Lassie, która zawsze wraca do domu :)
    Wszystkiego zagrzybionego, Pyzuniu. Polecam Sztaudyngera "Szczęście z datą wczorajszą", gdzie bardzo wielkie ;) role odgrywają grzybki i upatrzone placyki. Grzybkowe. Oczywista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paola, ładnie to napisałaś, dzięki :) czytanie wieczorami też było - bo ja dość "cytata" jestem :D

      Usuń
  4. Baw sie dobrze, odpoczywaj no i .... wszystkiego zagrzybionego:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super a ja własnie wróciłam z grzybobrania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też - mogę nie jeść ale zbierać po prostu kocham

      Usuń
  7. Witam!

    Nominowałam Twój blog w The Versatile Blogger Avard.

    Jeśli interesuje Cię ta zabawa, zapraszam na mojego bloga po szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdeczne dzięki :) to bardzo miło z Twojej strony :)

      Usuń
  8. Urlopu zazdraszczam ! i juz myślę nad przepisem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ewelinko, na szczęście żadnych zbirów nie spotkałam :D

      Usuń
    2. buhahahahahahahaaa ale fajnie wyszło zamiast zbiorów to zbirów :D

      Usuń
  10. Wszystkiego zagrzybionego :-)
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger