Tydzień kuchni amerykańskiej już od jutra !

Nie mam sklepu Lidl blisko domu, ale czasami jeżdżę specjalnie do któregoś w innej części miasta. Mam przynajmniej kilka ich produktów, których używam regularnie a poza tym lubię tygodnie kuchni narodowych bo można upolować ciekawe produkty - jakieś kolorowe ładne makarony, ciekawe przetwory czy inne różności. Są też promocje na różne artykuły przydatne w domu, w tym wiele związanych z kuchnią :) 


Od jutra w Lidlu zaczyna się tydzień kuchni amerykańskiej - może nie mój ulubiony, ale myślę, że wiele osób znajdzie w jego ofercie coś dla siebie. Szczególnie, że produkty z danego tygodnia są do kupienia w bardziej przyjaznych cenach :)


4 komentarze:

  1. Oj też bardzo lubię produkty z lidla. Niestety u mnie w mieście go nie ma ale jak tylko gdzieś go widzę to idę sprawdzić co ciekawego mają tym razem... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię tydzień azjatycki, francuski i włoski. Lidl dobrze wymyślił z tymi tematycznymi tygodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tak jak ja :) wolę pojedyncze składniki niż mieszanki i tzw. gotowce jakie są częściej spotykane w kuchni amerykańskiej, ale wiele osób nie bardzo umie gotować i chętnie skorzysta właśnie z tych gotowych rozwiązań :)

      Usuń
  3. Ja już byłam w Lidlu, dziś zajadałam się mini brownies, a jutro chyba zrobię hot dogi, niby nic ale te domowe są pycha, tym bardziej, że kupiłam z oferty pyszny sos:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger